9 Kasım 2012 Cuma

Uyanın Ey Gecenin Gizemleri


Uyanın ey gecenin sahipleri.
Uyansana gecenin gizemi.
Bahtından daha siyah saçlarını savursana.
Batırsana hançeri sırtımın ortasına.
Uyansana ey gizem gecesi.

Uyanın siyahlar uyanın.
Duyun çığlılları.
Kalmasın bilmeyen.
Bu gece bir aşık,
ya ölür ya kül olur.
Uyanın ey gecenin zebanileri.

Susmayın geceler,
Konuşsun kara çarşaflar.
Uyanın şeytanın gözleri.
Yanın kandiller.
Bulun getirin o güzeli.

Yak beni gecenin güzeli.
Yak bakışlarınla.
Öldür beni gizem gecesi.
Al içine.
Karanlığında kaybet beni.
Mahvet beni.
Yak.
Kavur,
Ateşinle...
Seninim.

Affet artık beni gece.
Karanlığın gelmesin üstüme.
Yeter yakma avuçlarımı,
Okşa ellerimi,
Acıtma canımı,
Yüzüme vurma kararışlarımı.

Sen ve ben gece.
Biz birbirimiz için varız.
Ayıp nedir bilmeden söylüyorum.
Seni seviyorum gizem gecesi.
İçinde sakladığın sırlara aşığım.
Ve karanlığında kaybolmak istiyorum.

Gel al artık beni.
Kara hırkana sar.
Ve yekleştir kendinde beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder